Esteghlal
Esteghlal
majidi/montazeri/heydari/rahmati
نوشته شده در تاريخ جمعه 15 دی 1391برچسب:, توسط آبی ترین دختر |

قدرت خدارو ببین!

اگه توو اینترنت باشی توانایی اینو داری که بدون احساس خواب آلودگی تا صبح بیدار باشی..

حالا کافیه ساعت ۱۰صبح از خواب بیدار شی ساعت ۱۱ کتاب بگیری دست چنان پلکات سنگین

 

میشه که انگار ۲ شبانه روزه نخوابیدی : |



نظرات شما عزیزان:

پروا
ساعت22:31---17 دی 1391
منظورت استقلال یکشنبه ست؟میشه اگه تونستی بقیه عکس هارم بزاری ممنون می شم.
پاسخ:نه یه مجله هس به اسم یکشنبه چشم حتما میذارم


مریم
ساعت15:34---17 دی 1391
فقط یه نقطه میاد
پاسخ:سعی میکنم برات بفرستم


مریم
ساعت12:48---17 دی 1391
اینم باز نمیشه

پروا
ساعت10:13---17 دی 1391
خونه خودشونه؟میدونی این عکس مال کدوم مجله یا روزنامه هست/
پاسخ:مجله ی یکشنبه!آره خونه ی خودشه!کلی هم عکس از خونش انداخته بودن


سوگند
ساعت19:43---16 دی 1391
آره عزیزم رفته بودن خونه آرش برهانی باهاش مصاحبه کرده بودن ،سایت استقلال جوان هم که معلوم نیست اولش کجاست ،آخرش کجاست .. الان من چیکار کنم ،اینقدر گریه کردم که اشک چشام خشک شده اینقدر که واسه این روزنامه ناراحت شدم واسه شیمی ناراحت نشدم

حسنا
ساعت16:47---16 دی 1391
اخ گفتي!!!باز حالاامتحان دادن از كارنامه گرفتن سخت تر نيست. اون ديگه خيلي سخته..

ياسمين
ساعت15:52---16 دی 1391
وااااااااااااااااااااى فاطمه يه حس عجيبى دارم از اينكه پژمان داره مياد خييييييييييييييييييييييييييييي ييلى خوشحالم تو چى ؟؟؟؟؟ ببين حتماً به پژمان بگو كه ما هم هوادارش هسسسسسستيم ما هم دووووووووووسش داريم ما هم وقتى ديديمششش يه عااااااالمه تشويقش كرديم كلى صداش زديم بگو بگووووووووووو تررو خدا حتماً بگو يا اصلاً بگو خودش بياد بخونه .

آقا پژمان دوسسسسسسسسسسسسسسسسسست داررررررررررررررررررريم هوااااار تا پاسخ:عزیزم من که با هاش حرفی نمیزنم از تبریک ها متوجه میشه دوستش داریم!مطمئن باش! منم همینطور عزیزم دارم دق میکنم


ف
ساعت14:27---16 دی 1391
به نکو سیلی زده؟؟ چه....

اس اس
ساعت14:25---16 دی 1391
خييييييييلى قشنگ بود

سوگند
ساعت14:04---16 دی 1391
فاطمه جون من چیکار کنم ؟یادم رفت روزنامه 9 دی رو بخرم بعدا هم که رفتم تموم کرده بودن هرجا رو گشتم نبود؛من اون روزنامه رو میخوام چیکار کنم؟پاسخ:چه روز نامه ای بود؟عکس کی روش بوده؟آرش برهانی؟

سوگند
ساعت13:58---16 دی 1391
فاطمه جوووووووون از طرف ماهم با آقا پژمان حرف بزن ،دلم کباب شد بوش داره میاد ،هود رو زدم اذیت نشین،
در مورد آرش هم باهاش حرف بزن ،بهش بگو چقدر هوادار های جان برکف داره


سوگند
ساعت13:55---16 دی 1391
عاطفه جون اگه گروه خونی حنیف رو هم بگی مممنون میشم

عاطفه
ساعت23:08---15 دی 1391
براى هواداران حنيف عمرانزاده: در جوربندچمستان از توابع شهرستان نور به دنيااومده،دو برادرداره به اسمهاى سعيدوعمار كه يكى مهندسى عمران خونده ويكى مهندس پروازهست خواهرش تهران زندگى ميكنه ويه پسربه اسم احمدرضا داره واسم شوهرش هم حميدرضاست. پدر حنيف مدرس زبان و مادرش ليسانس ادبيات فارسى داره. راستى دليل رفتن حنيف از پاس تهران به ملوان سيلى بود كه به صورت نكونام زد.
پاسخ:ممنون


عاطفه
ساعت23:08---15 دی 1391
براى هواداران حنيف عمرانزاده: در جوربندچمستان از توابع شهرستان نور به دنيااومده،دو برادرداره به اسمهاى سعيدوعمار كه يكى مهندسى عمران خونده ويكى مهندس پروازهست خواهرش تهران زندگى ميكنه ويه پسربه اسم احمدرضا داره واسم شوهرش هم حميدرضاست. پدر حنيف مدرس زبان و مادرش ليسانس ادبيات فارسى داره. راستى دليل رفتن حنيف از پاس تهران به ملوان سيلى بود كه به صورت نكونام زد.

2n!A
ساعت22:37---15 دی 1391
خخخخخخخخخخخخخخ.....قبول دارم........

Sara
ساعت22:25---15 دی 1391
Are daghighaaaaaaaaaan


نوشین آبی
ساعت22:08---15 دی 1391
فاطمه جون میتونی بگی چه زمانهایی تو وب هستی؟پاسخ:معلوم نیس کار من

نوشین آبی
ساعت22:05---15 دی 1391


ف
ساعت22:00---15 دی 1391
خییییییییییییییلی عالی بود

روشــا
ساعت21:32---15 دی 1391
سلام عزیزززززززززززززم مرسی گلم لطف کردیپاسخ:من ریاضی! آره خیلی به دردمون خورد من که کلی کیف کردم

مهرناز
ساعت20:45---15 دی 1391
مرس ! از اين به بعد هميشه نظر ميزارم ناراحت نباش
پاسخ:مر30


مهسا
ساعت20:19---15 دی 1391
تو عززززیییزززز دل منییییییییی @} ;-

فاطمه
ساعت20:02---15 دی 1391
جونم سرعت عمل مرسیییییییییییییییییییییییییی

ياسمين
ساعت19:31---15 دی 1391
فاطمه نامردى پژمان بياد خودت تنهايى باهاش حرف بزنى اصلاً بهش بگو يه نظر بده ما دلمون خوششششششش بشه نياد نظر خصوصى بده و بره ها
پاسخ:میگم بهش یه دونه هم به شما بده


ياسمين
ساعت19:29---15 دی 1391
واااااااااااااااااااااى دقيقاً آى فاطمه كه چه قدر خنديدم . آخه دقيييييييييييييييييييييييقاً همين طوره ممنون بايت عكس على و مهدى واى على عاششششششششقتم .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: